Drobečková navigace

Úvod > K zapůjčení > Knihy > Jednotlivé knihy

Jednotlivé knihy


Zobrazeno 106 - 126 položek z 370

250 zákonů lásky

Co člověk, to unikát. Navzájem se odlišujeme už geny, výchovou, touhami, hodnotami, zvolenou cestou a nabytými zkušenostmi. A navíc náladami, které se co chvíli proměňují.Tato kniha vysvětluje 250 zákonů šťastného vztahu, ve kterém pár je více než součet


Zavádění formativního hodnocení

Publikace představuje pět klíčových strategií pro zlepšení učitelské praxe a výsledků studentů. Pro každou z těchto strategií nabízí podrobně popsané techniky. Kdy a jak tyto techniky využívat doplňují rovněž i tipy, varování a vylepšení k dlouhodobě udrž


Efektivní výukové nástroje pro učitele

Zaměřuje se na zvýšení úspěšnosti žáků a poskytuje řadu možností pro učitele k rozvoji jejich stylu výuky, poslouží jako podnět k profesionálnímu učení a především má potenciál změnit učení tak, aby bylo vzrušující a zábavné pro učitele i žáky.Publikace č


Jdu do školy

Zaměřuje se na tři hlavní oblasti – rozvoj předškoláka, podporu zdravých rodinných vztahů a pomoc rodičům a učitelům v MŠ rozpoznat, zda je dítě připraveno na nástup do školy. Součástí knihy je screeningový dotazník, který pomůže rodičům zjistit, zda jeji


Grafomotorické dovednosti

Cvičebnice pro děti předškolního věku.


250 zákonů lásky

 Tato kniha vysvětluje 250 zákonů šťastného vztahu, ve kterém pár je více než součet dvou osob a partneři mohou i pracovně uspět více než o samotě.


Síla nevysloveného

Zkušený dětský psychoanalytický psychoterapeut popisuje a komentuje průběh léčby pěti dětí a dospívajících v rozmezí jednoho kalendářního roku. Text je rozdělen na jednotlivá terapeutická sezení několika klientů – chlapce z pěstounské péče, dospívající dí


Znáte jejich příběhy?

Kdo vlastně jsou „děti vyrůstající v dětských domovech“? Odkud do dětských domovů přicházejí a proč? Co mají za sebou? Jaká mají přání a sny? Jak to v běžném dětském domově vypadá? Mezi veřejností přežívá názor, že dětský domov je to nejhorší, co může dít


Krajem podél Metuje

Kniha, ve které se seznámíte s malebným krajem kolem řeky Metuje.


Tajemství školy za školou

Proč učení venku v přírodě zlepšuje vzdělávací výsledky, motivaci a chování žáků.Populárně zpracovaná publikace shrnující výstupy přes 100 studií k tématu učení venku.


Tajemství školy za školou

Proč učení venku v přírodě zlepšuje vzdělávací výsledky, motivaci a chování žáků.Populárně zpracovaná publikace shrnující výstupy přes 100 studií k tématu učení venku.


Tajemství školy za školou

Proč učení venku v přírodě zlepšuje vzdělávací výsledky, motivaci a chování žáků.Populárně zpracovaná publikace shrnující výstupy přes 100 studií k tématu učení venku.


Začínáme učit češtinu pro děti - cizince (Předškolní věk)

Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če


Začínáme učit češtinu pro děti - cizince (Mladší školní věk)

Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če


Začínáme učit češtinu pro děti - cizince (Mladší školní věk)

Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če


Prázdninová škola češtiny

Národní institut pro další vzdělávání (NIDV) připravil publikaci Prázdninová škola češtiny.Jedná se o soubor materiálů k podpoře výuky českého jazyka pro cizince staršího školního věku na úrovni začátečník.


Česky s vlaštovkou 1

Pracovní listy pro výuku dětí i dospělých


Česky s vlaštovkou 2

Pracovní listy pro výuku dětí i dospělých


Začínáme učit češtinu pro děti - cizince (Předškolní věk)

Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če


Začínáme učit češtinu pro děti - cizince (Mladší školní věk)

Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če


Začínáme učit češtinu pro náctileté cizince (2.stupeň ZŠ a SŠ)

Příručka pro lektorky a lektory navazuje na předchozí dvě metodické příručky, ve kterých byla pozornost věnována dětem mladšího školního věku a předškolákům.


Zobrazeno 106 - 126 položek z 370