Zkušený dětský psychoanalytický psychoterapeut popisuje a komentuje průběh léčby pěti dětí a dospívajících v rozmezí jednoho kalendářního roku. Text je rozdělen na jednotlivá terapeutická sezení několika klientů – chlapce z pěstounské péče, dospívající dí
Kdo vlastně jsou „děti vyrůstající v dětských domovech“? Odkud do dětských domovů přicházejí a proč? Co mají za sebou? Jaká mají přání a sny? Jak to v běžném dětském domově vypadá? Mezi veřejností přežívá názor, že dětský domov je to nejhorší, co může dít
Kniha, ve které se seznámíte s malebným krajem kolem řeky Metuje.
Proč učení venku v přírodě zlepšuje vzdělávací výsledky, motivaci a chování žáků.Populárně zpracovaná publikace shrnující výstupy přes 100 studií k tématu učení venku.
Proč učení venku v přírodě zlepšuje vzdělávací výsledky, motivaci a chování žáků.Populárně zpracovaná publikace shrnující výstupy přes 100 studií k tématu učení venku.
Proč učení venku v přírodě zlepšuje vzdělávací výsledky, motivaci a chování žáků.Populárně zpracovaná publikace shrnující výstupy přes 100 studií k tématu učení venku.
Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če
Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če
Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če
Národní institut pro další vzdělávání (NIDV) připravil publikaci Prázdninová škola češtiny.Jedná se o soubor materiálů k podpoře výuky českého jazyka pro cizince staršího školního věku na úrovni začátečník.
Pracovní listy pro výuku dětí i dospělých
Pracovní listy pro výuku dětí i dospělých
Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če
Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če
Příručka pro lektorky a lektory navazuje na předchozí dvě metodické příručky, ve kterých byla pozornost věnována dětem mladšího školního věku a předškolákům.
Příručka pro lektorky a lektory se věnuje tématu specifických poruch učení u dětí, žáků a studentů, kteří si osvojují češtinu jako druhý/cizí jazyk.
Strategické řízení a plánování je systém činností zahrnující analýzu školy, formulaci mise a vize, stanovení strategických cílů – priorit,řízení změny, roli ředitele a identifikace rozvojových potřeb školy (od analýzy po plánování).
Strategické řízení a plánování je systém činností zahrnující analýzu školy, formulaci mise a vize, stanovení strategických cílů – priorit,řízení změny, roli ředitele a identifikace rozvojových potřeb školy (od analýzy po plánování).
Nový román autora světoznámých bestsellerů Muž, který chtěl být šťastný a Den, kdy jsem se naučil žít své čtenáře tentokrát překvapí.Nejlepší způsob, jak přimět lidi, aby se vzdali svých svobod, je využít strachu.Kdo ovládá strach lidí, stává se pánem jej
V česko-slovenském kontextu doteď chyběla ucelená základna metodické podpory určené pro pracovníky s mládeží o tom, jak připravit, zrealizovat a vyhodnotit aktivity neformálního vzdělávání v práci s mládeží. Asociace neformálního vzdělávání se rozhodla to
V česko-slovenském kontextu doteď chyběla ucelená základna metodické podpory určené pro pracovníky s mládeží o tom, jak připravit, zrealizovat a vyhodnotit aktivity neformálního vzdělávání v práci s mládeží. Asociace neformálního vzdělávání se rozhodla to
Masarykovo nám. 98
549 54 Police nad Metují
Náměstí 102, Velké Poříčí 549 32
IČ: 22741453
Datová schránka: gumipap