Drobečková navigace

Úvod > K zapůjčení > Knihy > Jednotlivé knihy

Jednotlivé knihy


1 7 12 16 18 Následující
Zobrazeno 358 - 370 položek z 370

Začínáme učit češtinu pro děti - cizince (Předškolní věk)

Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če


Začínáme učit češtinu pro děti - cizince (Mladší školní věk)

Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če


Začínáme učit češtinu pro děti - cizince (Mladší školní věk)

Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če


Prázdninová škola češtiny

Národní institut pro další vzdělávání (NIDV) připravil publikaci Prázdninová škola češtiny.Jedná se o soubor materiálů k podpoře výuky českého jazyka pro cizince staršího školního věku na úrovni začátečník.


Česky s vlaštovkou 1

Pracovní listy pro výuku dětí i dospělých


Česky s vlaštovkou 2

Pracovní listy pro výuku dětí i dospělých


Začínáme učit češtinu pro děti - cizince (Předškolní věk)

Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če


Začínáme učit češtinu pro děti - cizince (Mladší školní věk)

Příručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (mladší školní věk) publikovanou v roce 2013. Obě příručky jsou určeny především lektorkám a lektorům, kteří momentálně vyučují če


Začínáme učit češtinu pro náctileté cizince (2.stupeň ZŠ a SŠ)

Příručka pro lektorky a lektory navazuje na předchozí dvě metodické příručky, ve kterých byla pozornost věnována dětem mladšího školního věku a předškolákům.


Specifické poruchy učení a čeština jako druhý/cizí jazyk

Příručka pro lektorky a lektory se věnuje tématu specifických poruch učení u dětí, žáků a studentů, kteří si osvojují češtinu jako druhý/cizí jazyk.


Manuál strategického řízení a plánování ve školách

Strategické řízení a plánování je systém činností zahrnující analýzu školy, formulaci mise a vize, stanovení strategických cílů – priorit,řízení změny, roli ředitele a identifikace rozvojových potřeb školy (od analýzy po plánování).


Manuál strategického řízení a plánování ve školách

Strategické řízení a plánování je systém činností zahrnující analýzu školy, formulaci mise a vize, stanovení strategických cílů – priorit,řízení změny, roli ředitele a identifikace rozvojových potřeb školy (od analýzy po plánování).


Probuzení

Nový román autora světoznámých bestsellerů Muž, který chtěl být šťastný a Den, kdy jsem se naučil žít své čtenáře tentokrát překvapí.Nejlepší způsob, jak přimět lidi, aby se vzdali svých svobod, je využít strachu.Kdo ovládá strach lidí, stává se pánem jej


1 7 12 16 18 Následující
Zobrazeno 358 - 370 položek z 370